Karty paliwowe Aktualności Promocje Do pobrania Lista stacji Blog

Pytania i odpowiedzi

FAQ Lotos Biznes

FAQ Lotos Biznes

Gdzie jest akceptowana karta LOTOS Biznes?

Karta jest akceptowana na wszystkich stacjach paliwowych LOTOS oraz MOL. Listę stacji znajdziesz tutaj oraz w aplikacjach MOL MovePay&Go. Karta bezgotówkowa (dla klientów deklarujących zakup powyżej 4000 l/m-sc) oraz karta prepaid jest dodatkowo akceptowana na stacjach sieci Shell. Zapoznaj się z FAQ LOTOS Biznes na stacjach Shell.

Czy używając karty LOTOS Biznes mogę zbierać punkty w programie lojalnościowym MOL Move?

Tak, jednakże skorzystanie z benefitów programu możliwe jest tylko dla zakupów prywatnych bez użycia karty flotowej. Więcej szczegółów dotyczących aplikacji MOL Move znajdziesz tutaj.

Jaka karta paliwowa będzie odpowiednia dla mojej firmy?

Zapoznaj się z charakterystyką wszystkich kart tutaj. W przypadku pytań wypełnij formularz kontaktowy na stronie głównej lub skontaktuj się z naszym Contact Center (pon. - pt. 7:00-18:00) pod numerem tel. 801 345 678 lub 58 326 43 00 (z telefonów komórkowych i z zagranicy).

Dla kogo przeznaczony jest program Tankuj NAJtaniej?

Program skierowany jest do wszystkich małych i średnich firm, które należność za paliwa chcą regulować gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio po dokonaniu zakupu na stacji.

Jak otrzymać kartę gotówkową w programie Tankuj NAJtaniej?

Zarejestruj się tutaj. Karty wyślemy pocztą na adres siedziby Twojej Firmy.

Jak otrzymać kartę bezgotówkową lub prepaid?

Wypełnij formularz znajdujący się przy wybranej karcie paliwowej. Skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia naszej oferty.

Kiedy otrzymam fakturę zbiorczą?

W trakcie rejestracji zdecydujesz jak często chcesz otrzymywać od nas faktury zbiorcze. Fakturę wystawiamy do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Pamiętaj, jeżeli wybrałeś 1 fakturę zbiorczą w miesiącu, pierwszą fakturę otrzymasz do 7 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

Jakie karty LOTOS Biznes obsługiwane są w aplikacji Pay&Go?

Karta paliwowa gotówkowa oraz gotówkowa karta korzyści. Możesz taką kartę dodać bezpośrednio z ekranu głównego po zalogowaniu i zdecydować, czy ma zostać dołączona do każdej transakcji, czy nie. Więcej informacji o aplikacji Pay&Go znajdziesz tutaj.