FAQ Lotos Biznes
Karta jest akceptowana na wszystkich stacjach paliwowych LOTOS oraz MOL. Listę stacji znajdziesz tutaj oraz w aplikacji MOL Move. Karta bezgotówkowa (dla klientów deklarujących zakup powyżej 4000 l/m-sc) oraz karta prepaid jest dodatkowo akceptowana na stacjach sieci Shell. Zapoznaj się z FAQ LOTOS Biznes na stacjach Shell.
Tak, jednakże skorzystanie z benefitów programu możliwe jest tylko dla zakupów prywatnych bez użycia karty flotowej. Więcej szczegółów dotyczących aplikacji MOL Move znajdziesz tutaj.
Zapoznaj się z charakterystyką wszystkich kart tutaj. W przypadku pytań wypełnij formularz kontaktowy na stronie głównej lub skontaktuj się z naszym Contact Center (pon. - pt. 7:00-18:00) pod numerem tel. 801 345 678 lub 58 326 43 00 (z telefonów komórkowych i z zagranicy).
Program skierowany jest do wszystkich małych i średnich firm, które należność za paliwa chcą regulować gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio po dokonaniu zakupu na stacji.
Zarejestruj się tutaj. Karty wyślemy pocztą na adres siedziby Twojej Firmy.
Wypełnij formularz znajdujący się przy wybranej karcie paliwowej. Skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia naszej oferty.
W trakcie rejestracji zdecydujesz jak często chcesz otrzymywać od nas faktury zbiorcze. Fakturę wystawiamy do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Pamiętaj, jeżeli wybrałeś 1 fakturę zbiorczą w miesiącu, pierwszą fakturę otrzymasz do 7 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.