Karty paliwowe Aktualności Promocje Do pobrania Lista stacji Hurtowe ceny paliw

Pytania i odpowiedzi

FAQ Lotos Biznes

FAQ Lotos Biznes

Gdzie jest akceptowana karta LOTOS Biznes?

Karta jest akceptowana na wszystkich stacjach paliwowych LOTOS oraz MOL. Listę stacji znajdziesz tutaj oraz w aplikacjach MOL MovePay&Go. Karta bezgotówkowa (dla klientów deklarujących zakup powyżej 4000 l/m-sc) oraz karta prepaid jest dodatkowo akceptowana na stacjach sieci Shell. Zapoznaj się z FAQ LOTOS Biznes na stacjach Shell.

Czy używając karty LOTOS Biznes mogę zbierać punkty w programie lojalnościowym MOL Move?

Tak, jednakże skorzystanie z benefitów programu możliwe jest tylko dla zakupów prywatnych bez użycia karty flotowej. Więcej szczegółów dotyczących aplikacji MOL Move znajdziesz tutaj.

Jaka karta paliwowa będzie odpowiednia dla mojej firmy?

Zapoznaj się z charakterystyką wszystkich kart tutaj. W przypadku pytań wypełnij formularz kontaktowy na stronie głównej lub skontaktuj się z naszym Contact Center (pon. - pt. 7:00-18:00) pod numerem tel. 801 345 678 lub 58 326 43 00 (z telefonów komórkowych i z zagranicy).

Dla kogo przeznaczony jest program Tankuj NAJtaniej?

Program skierowany jest do wszystkich małych i średnich firm, które należność za paliwa chcą regulować gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio po dokonaniu zakupu na stacji.

Jak otrzymać kartę gotówkową w programie Tankuj NAJtaniej?

Zarejestruj się tutaj. Karty wyślemy pocztą na adres siedziby Twojej Firmy.

Jak otrzymać kartę bezgotówkową, prepaid lub gotówkową kartę korzyści?

Wypełnij formularz znajdujący się przy wybranej karcie paliwowej. Skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia naszej oferty.

Jestem właścicielem firmy. Czy mogę zamówić karty LOTOS Biznes dla swoich pracowników?

Tak. W tym wypadku pracownicy jako osoby fizyczne mogą korzystać z Gotówkowej Karty Korzyści, która działa podobnie jak karty zniżkowe operatorów sportowych czy sieci sklepów.

Kiedy otrzymam fakturę zbiorczą?

W trakcie rejestracji zdecydujesz jak często chcesz otrzymywać od nas faktury zbiorcze. Fakturę wystawiamy do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Pamiętaj, jeżeli wybrałeś 1 fakturę zbiorczą w miesiącu, pierwszą fakturę otrzymasz do 7 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

Jakie karty LOTOS Biznes obsługiwane są w aplikacji Pay&Go?

Karta paliwowa gotówkowa oraz gotówkowa karta korzyści. Możesz taką kartę dodać bezpośrednio z ekranu głównego po zalogowaniu i zdecydować, czy ma zostać dołączona do każdej transakcji, czy nie. Więcej informacji o aplikacji Pay&Go znajdziesz tutaj.