Szanowny Kliencie MOL Polska!

Uprzejmie informujemy, że z dniem 31 grudnia 2024 roku karty flotowe LOTOS Biznes zostały dezaktywowane i zastąpione przez nowe karty z portfolio MOL Group Cards. Od tego momentu na stacjach paliw MOL akceptowane są jedynie nowe karty MOL. Dotyczy to również stacji LOTOS, które jeszcze nie przeszły procesu rebrandingu.

Powodem tej zmiany jest przejęcie w grudniu 2022 r. spółki LOTOS Paliwa przez Grupę MOL oraz kolejne etapy transformacji wszystkich elementów marki LOTOS Paliwa w markę MOL.

Przekazanie nowych kart rozpoczęło się od października. Jeżeli ich nie otrzymaleś, skontaktuj się z nami.

Zamienna karta została wydana w zamian za kartę LOTOS Biznes, która na dzień 30 września miała status aktywny i była użyta choćby raz w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Wznowione zostały tylko karty aktywne, które zrealizowały choć jedną transakcję od 1.09.2023. 

Dodatkowe, nowe karty, będą Państwo mogli zamówić samodzielnie w naszym Centrum Obsługi Kart Online (OCC) już od 1.01.2025. Szczegóły korzystania w OCC przesłaliśmy w kolejnych wiadomościach mailowych.

Bieżące zamówienia na karty LOTOS Biznes były realizowane do końca listopada (równolegle z produkcją odpowiednich kart Grupy MOL).

Dostępność towarów na kartach oraz limity kart zostały przypisane analogicznie do parametrów zastępowanych kart LOTOS Biznes, ale zgodnie z logiką i mechanizmami obowiązującymi w Grupie MOL, dlatego możliwe są pewne różnice. Porównanie parametrów możliwe jest poprzez wpisanie poniżej numeru karty LOTOS Biznes.

Wyszukiwarka kodów asortymentowych

 

Limity kart – zarówno ilościowe, jak i wartościowe będą w dalszym ciągu zarządzane online. Na ten moment limit dzienny ilości transakcji nie będzie weryfikowany – ta funkcjonalność zostanie przygotowana w pierwszym kwartale 2025.

Wraz z uruchomieniem systemu kart flotowych MOL, będzie możliwe zarządzanie kartą w trybie online, poprzez bieżący dostęp do danych transakcyjnych, zamówień i faktur w panelu Centrum Obsługi Kart Online (Online Card Center - https://b2bpartnerportal.com).

W grudniu przesłaliśmy dalsze informacje dotyczące:
*potwierdzenia daty wyłączenia systemu LOTOS Biznes
*daty aktywacji Twojej nowej karty MOL
*Twoich danych dostępowych do Centrum Obsługi Kart Online (OCC), jak również listę dostępnych funkcjonalności oraz instrukcję użytkownika panelu Centrum Obsługi Kart Online.

Prosimy o przekazanie informacji o zmianie pracownikom korzystającym z kart flotowych w Twojej firmie. W przypadku jakichkolwiek pytań bądź konieczności aktualizacji danych klienta prosimy o kontakt z bezpośrednimi Opiekunami Handlowymi lub poprzez Contact Center pod adresem biuro@lotosbiznes.pl.

Dziękujemy, że jesteś naszym lojalnym Klientem.
Wjedź z nami w przyszłość, czekamy na naszych stacjach benzynowych!

Z poważaniem,
Zespół kart flotowych MOL Polska