Ponieważ używasz karty LOTOS Biznes, która będzie działać tylko do 31.12.2024. Od 01.01.2025 będziesz mógł używać wyłącznie nowej karty Grupy MOL.
Nie. Do końca roku będziesz nadal korzystać wyłącznie ze starej karty LOTOS Biznes. Aktywacja nowej karty nastąpi zdalnie w dniu 1.01.2025. Przed aktywacją jej użycie nie będzie możliwe. Po tej dacie karty LOTOS Biznes zostaną dezaktywowane.
Karty są wymieniane stopniowo, jeśli nie otrzymasz nowej karty do końca grudnia, skontaktuj się z nami poprzez swojego opiekuna handlowego lub Contact Center.
Nie, wraz z nową kartą powinieneś otrzymać nowy kod PIN w osobnej przesyłce. Nie ma potrzeby zmiany go przed pierwszym użyciem karty.
Nie. Nie ma potrzeby zmiany kodu PIN, można używać go przez cały okres użytkowania karty. PINu do kart MOL nie będzie można zmienić na stacji. Jeśli chciałabyś zmienić kod PIN na własny, możesz tego dokonać w nowym portalu klienta MOL (Centrum Obsługi Kart Online OCC), po zalogowaniu.
Nie, tylko administrator (opiekun floty w firmie, właściciel firmy) może zmienić kod PIN za pośrednictwem Centrum Obsługi Kart Online OCC (portalu klienta). Dane logowania do Centrum Obsługi Kart Online (OCC) przesłaliśmy w grudniu. Zmian będzie można dokonać po 01.01.2025r., po uruchomieniu platformy.
Głównie tak; po 01.01.2025r. będzie możliwe sprawdzenie dostępnych limitów kart w systemie kasowym na stacji. Będzie również możliwość zmiany ustawionych limitów Centrum Obsługi Kart Online OCC (portalu klienta): zarówno wolumenu jak i kwot. Funkcjonalności będą wprowadzane stopniowo, w ramach aktualizacji wersji pilotażowej platformy.
Jeśli nie wiesz kto jest Twoim opiekunem handlowym w MOL Polska skontaktuj się z naszym Contact Center: 801 345 678, 58 326 43 00.
Dostępność towarów na kartach została przypisana zgodnie z logiką i mechanizmami obowiązującymi w Grupie MOL, dlatego możliwe są pewne różnice. Szczegółowy wykaz towarów dostępnych na kartach można sprawdzić poprzez wyszukiwarkę kodów na stronie https://lotosbiznes.pl/zmiany lub w Centrum Obsługi Kart Online OCC.
Przed pierwszym użyciem sprawdź na stacji limit środków dostępnych na karcie. Aktualny limit środków dostępnych na karcie LOTOS Biznes Prepaid będzie przeniesiony na konto przypisane do karty MOL GROUP GOLD PREPAID automatycznie.
Tak. Doładowania konta prepaid będzie można dokonać z wykorzystaniem tradycyjnego przelewu bankowego lub na terminalu na stacji MOL. Od nowego roku usługa będzie dostępna w sieci stacji własnych MOL (ponad 270 obiektów), a z czasem zostanie rozszerzona na pozostałe. Zasilanie konta za pomocą szybkich wpłat (Przelewy24) będzie dostępne w późniejszym terminie (2Q2025). O dokładnej dacie poinformujemy.
Fizyczne karty zostaną wycofane. W zamian użytkownicy otrzymają możliwość dołączenia do programu lojalnościowego MOL MOVE, który zapewni wszystkie dotychczasowe korzyści związane z kartami. Szczegóły oferty można uzyskać, kontaktując się z regionalnymi przedstawicielami handlowymi.
Karty paliwowe ESSO zostaną dezaktywowane z końcem grudnia 2024. Począwszy od nowego roku 2025 karty przestaną być akceptowane w stacji paliw ESSO i/lub Shell w krajach europejskich. Skontaktuj się z opiekunem floty lub przełożonym, aby ustalić, czy w Twojej firmie karty ESSO zostaną zastąpione kartami MOL Group Gold Europe Card.
Karty LOTOS Biznes zostaną dezaktywowane 31.12.2024 tuż przed północą, a nowe karty MOL Group aktywowane 01.01.2025 o g. 6 rano. Bieżące informacje nt. procesu migracji przekazujemy klientom poprzez newsletter, komunikację na stacjach paliw oraz poprzez informacje dołączane do faktur.
Karty LOTOS Biznes można było zamawiać tylko do końca listopada. W grudniu możliwość ta zostanie zablokowana. Karty zamówione w grudniu będą wydane w styczniu już jako karty MOL Group.